חץ חדש-01

מוצרי פרסום ייחודיים לעסק שלך

על אילו מוצרים אפשר להדפיס את הלוגו של העסק? מדוע כדאי לשלב את הלוגו על מגוון של מוצרים שונים? ומה המשמעות של הדפסת הלוגו של העסק עבור הלקוחות העתידיים שלך?

מוצרי פרסום מיועדים – בראש ובראשונה – לקידום מכירות ולהגדלת כמות הלקוחות של העסק. בשנים האחרונות, מבינים יותר ויותר בעלי עסקים שהם לא יכולים להסתפק בפרסום מסורתי ושעליהם לחשוב מחוץ לקופסה, בין היתר על ידי הדפסת הלוגו על מוצרים שונים שיחדירו את המותג לתודעה ויקלו על הלקוח לבחור בו.

ההדפסה על גבי מוצרים לפרסום מוכיחה את עצמה בקרב בעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים והיא מתאימה גם למאמץ מיתוג וקידום מכירות. עם זאת, בנקודה זו נציין כי חשוב גם לוודא שההדפסה נעשית באופן מקצועי וללא פשרות. אחרת, המטרה הוחטאה לחלוטין.

מדפיסים עבורך דרכים להצלחה

אנו, בבית דפוס כזה אני רוצה, יודעים עד כמה חשוב לך לבחור את המוצרים הטובים ביותר עבור העסק, החברה או הארגון שלך. ביכולתנו להעמיד לרשותך אנשי מקצוע מעולים לעיצוב מוצרי פרסום ומחירים משתלמים במיוחד על שירותי הדפסת לוגו. אנו מרכזים עבורך את כל שירותי הדפוס, המיתוג והמתנות תחת קורת גג אחת ומאפשרים לך להשיג מוצרי פרסום לעסקים בהתראה קצרה. אנשי המקצוע שלנו יבדלו את העסק שלך וייצרו לו יתרון על פני המתחרים – כך בכוונתנו לנצרף אותך לרשימה ארוכה של בעלי עסקים מרוצים, הנהנים ממיתוג מנצח.

ראשית, מדוע להדפיס לוגו על מוצרים פרסום?

לוגו מייצג טוב יותר מכל דבר אחר את העסק ואת היתרונות שלו. השאלה העיקרית מבחינת בעלי עסקים המודעים לכוחו של המיתוג היא כיצד חושפים את הלוגו לכמה שיותר אנשים, בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב של הפרסום. הפתרון לכך הוא הדפסת הלוגו ישירות על גבי מוצרי פרסום שונים ושימושיים, שייצרו את האפקט הרצוי על קהל הלקוחות. בעזרת הדפסת הלוגו ניתן לשמור על הערך המקורי של עטים, מחזיקי מפתחות, דיסק און קי ותיקים, אך במקביל גם לפרסם את העסק בלי להתאמץ.

מגוון אפשרויות הדפסת לוגו על מוצרי פרסום שונים

הטכנולוגיה הקיימת בענף הדפוס מאפשרת להדפיס את הלוגו על סוגים שונים של מוצרי פרסום. ניתן למשל להדפיס את הלוגו על עטים, מחזיקי מפתחות ודיסק און קי ולהעניק אותם כמזכרת או מתנה ללקוחות. אפשרות אחרת היא לבצע הדפסה של הלוגו על מוצרי פרסום פונקציונאליים כמו תיקי אלבד ולהפוך אותם לכלי שיווק נגיש ודינאמי. אם זה לא מספיק, קיימת אפשרות לבצע הדפסה על בקבוקי ספורט, ספינרים בצבעים שונים ואפילו מחזיקי מפתחות עם מטבע לעגלה. ככל שהיצע מוצרי הפרסום שלך יגדל – כך תגדל גם החשיפה שלך והתודעה לשירותים ולמוצרים שהעסק שלך מספק.

לוגו ככלי שיווקי

הלוגו הוא הכלי השיווקי האופטימאלי עבור בעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים וכפי שראינו, יש מגוון מוצרים שעליהם ניתן להדפיס אותו.

המוצרים שעליהם מודפס הלוגו מגיעים עם הלקוח הביתה ולאחר מכן נשארים בסביבה שלו למשך זמן רב. בזכות הלוגו ניתן להזכיר את העסק ללקוח, להניע אותו לפעולה ולייצר בידול ויתרון משמעותי. מבחינת פרסום העסק, הדפסה של לוגו על מוצרי פרסום היא השקעה משתלמת לטווח ארוך. ההוצאה הראשונית ממילא אינה גבוהה והתוצאות מוכיחות את עצמן.

שימוש בלוגו לשימור לקוחות קיימים

יתרון לא משמעותי פחות של הדפסת לוגו על מוצרים פונקציונאליים בא לידי ביטוי בשימור לקוחות קיימים. לעומת מוצרי פרסום סטנדרטיים שהלקוח לומד להתעלם מהם, לוגו שמודפס על מחזיק מפתחות עם מטבע לעגלה, לדוגמה, או אף על תיק אלבד שבשימוש יום-יומי מייצר נוכחות מיוחדת. הלקוחות הקיימים משתמשים במוצרים כי הם נוחים וזמינים עבורם, אך הלוגו תמיד ברקע כדי להזכיר להם את העסק ואת יתרונותיו – ולהפיץ אותם ברבים.

הדפסה ומיתוג מוצרים מאת המומחים

הנציגים של בית דפוס כזה אני רוצה מחכים לך עם הצעת מחיר עבור פתרונות דפוס מעולים בהתאמה אישית. אנו נבצע עבורך הדפסה ומיתוג כמו שתמיד רצית באיכות גבוהה ובמחיר משתלם. רק נותר לך להשאיר פרטים באתר ונדפיס בשבילך את הלוגו על מוצרי פרסום עם ערך מוסף!

 

כתיבת תגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
דילוג לתוכן