חץ חדש-01

מוצרי פרסום – חשבתם על דיסק און קי ממותג?

 מוצרי פרסום ומתנות ממותגות הם דרך נפלאה להזכיר לעובדים כמה אתם חשובים להם. מלבד זאת, מתנות ממותגות הן פרסום נפלא לעסק ולחברה שלכם, וזאת משום שהפרסומת לעסק זזה בכל זמן בין אם היא נמצאת על עט, דיסק און קיי, או על שמשייה.

כאשר הטכנולוגיה שולטת בחיינו, מוצרי פרסום פופולאריים במיוחד הם דיסק און קיי ממותג, כי הרי לכל אדם יש לפחות דיסק כזה בו מגבה הוא את הנתונים שלו, והוא חייב שיהיו לו עוד כמה דיסקים לגיבויים. אז אילו צורות של מתנות יש לדיסק קון קיי שניתן לתת לעובדים? בהמשך נספר לכם על כמה חידושים.

 הדפסת כרטיסי ביקור מעוצבים, הזמנות לחתונה, מוצרי פרסום ועוד!

צלצלו עכשיו – 0722-555245

מוצרי פרסום

דיסק און קיי קלאסי – הדיסק און קיי הקלאסי הוא מתנה מעולה ותמיד נכונה. דיסק כזה הוא קטן ויעיל שכל אחד רוצה וטוב שיהיה לו. בדיסק כזה אתם יכולים להטביע את לוגו החברה והעסק, ואת הדיסק יכול העובד לשים בצורה קלה על מחזיק המפתחות שלו. דיסק מסוג זה יכול להכיל קבצים רבים והוא מעולה ושימושי.

עט דיסק און קי – עט דיסק און קי הוא שילוב של עט שימושי ודיסק. חשוב לרכוש עט מהודר שנראה מכובד ובכך משמש מתנה מושקעת לעובד. עטים מסוג זה יכולים להיות גם מתנה מושלמת לחגים קטנים כמו חג חנוכה, ליום העצמאות או כשי צנוע ליום ההולדת.

דיסק און קי בנרתיק דמוי עור – זהו דיסק און קי דמוי עור בנפחי זיכרון שונים. מתנה זאת מתאימה למנהלים וגם ללקוחות שאותם רוצים להרשים וגם על גביו ניתן להטביע לוגו יוקרתי. בנרתיק ניתן לשים פתקי זיכרון שונים ובכך לשאת את כל מה שצריך.

דיסק און קי מיני – זאת מתנה למי שלא אוהב להסתרבל. דיסק מיני מתאים ללפ טופים קטנים והוא מתנה לעובדים שאוהבים את הכל בקטן ומיניאטורי.

צמיד עור דיסק און קי – אם יש לכם פאשניסיים במשרד: העניקו להם דיסק און קיי בעיצוב צמה מעור שחור. מתנה זאת מעולה לכנסים, מסיבות ואירועים של המשרד. לעובדים שלכם יהיה כיף לקבל מתנה מדליקה כזאת. אופציה נוספת היא דיסק און קי בעיצוב צמיד סיליקון במגוון צבעים.

כתיבת תגובה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
דילוג לתוכן