חץ חדש-01
הדפסה על תיקי אלבד, תיקי אלבד ממותגים עם הלוגו שלכם, מבחר תיקים ענק לבחירה, אפשרות להדפסה של כל גרפיקה שתבחרו.

הדפסה על תיקי אלבד – תיקי אלבד ממותגים

תיקי אלבד ממותגים הם ללא ספק בין המוצרים הפופולאריים ביותר בכל הקשור לבחירת הלקוחות במוצר שיהיה בו זמנית גם שיווקי ללקוח וגם שימושי למי שמקבל אותו.

החל מינואר 2017 שבו נכנס לתוקפו החוק לצמצום השימוש בשקיות נשיאה חד פעמיות, הידוע בשמו המקוצר “חוק השקיות”, חלה עלייה משמעותית בצריכה של תיקי אלבד בקרב האזרחים. השימוש בתיקי האלבד הפך בין רגע לנחלת הכלל, דבר שכמובן רשתות המזון הגדולות השכילו לזהות ולייצר בכמויות גדולות תיקי אלבד ממותגים שניתנו בחינם ללקוחותיהם מתוך מטרה ברורה לייצר פרסום גדול לאותה הרשת.

את הצורך בתיקי האלבד גם עסקים רבים זיהו ולכן תיק אלבד ממותג הוא בהחלט אחת הבחירות הנפוצות כאשר שוקלים איזה מוצר פרסומי לעשות ולחלק ללקוחות של העסק. רבים מהלקוחות שמזמינים תיקי אלבד ממותגים הם בעלי חנויות צעצועים, חנויות ירקות, משקים המציעים שירותי קטיף, בתי מרקחת ועוד מגוון גדול של בעלי עסקים.

מיתוג תיקי אלבד יכול להיות בצבע אחד או יותר, בצד אחד של התיק או שני צדדים.

ניתן לבצע מיתוג של תיקי אלבד גם בכמויות קטנות ובטח ובטח שבכמויות גדולות. בכמויות של אלפים ניתן לבצע גם מיתוג בפרוצס מלא משני צידי התיק.

כמובן שאחד היתרונות בבחירת שימוש בתיק אלבד ממותג הוא החיסכון העצום בשקיות ניילון והשמירה על איכות הסביבה במקביל לפרסום שהעסק מקבל. תיק אלבד ממותג – כזה אני רוצה!

ברשותנו מגוון ענק של תיקי אלבד לבחירתכם במגוון צבעים ובמגוון גדול של גדלים, נפחים, עם ידית חיצונית או ידית מובנית, שרוכים ועוד…

כמו כן, ביכולתנו לבצע עבורכם הדפסה של כל גרפיקה שתרצו על תיק האלבד הממותג שלכם.

לפרטים והזמנות חייגו עכשיו 0722-555245
תקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!!!

מגוון דוגמאות של הדפסה על תיקי אבד שביצענו עבור לקוחותינו:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
דילוג לתוכן