חץ חדש-01

עט עם הקדשה

כל מה שחשוב לדעת על עטים עם הקדשה אישית

בתקופה שבה הטכנולוגיה מפותחת כל כך ומתחדשת במהירות רבה, קשה לדמיין ימים שבהם אנשים לא השתמשו בעטים ואלה שכן עשו בהם שימוש, היו בעיקר מלכים ואנשי אצולה. בתקופה של ימי קדם, כאשר אנשים רצו להעביר מסרים כתובים הם היו חורטים על גבי לוחות. מאוחר יותר, עברו לכתיבה בעזרת נוצה אותה היו טובלים בדיו על מנת לכתוב.
לפני כ-200 שנה, המציאו בארצות הברית את העט הנובע הראשון. העטים הנובעים הראשונים היו בעלי ציפורן מזהב והחוד היה מצופה באירידיום, מה שהפך את הכתיבה לחלקה ונוחה יותר. בתוך העט הנובע היה מותקן מיכל פנימי קטן אליו היה נשאב הדיו בעזרת משאבה. בתחילת המאה ה-20, המציאו את העט הכדורי, שהוא העט הנפוץ היום.
עטים עם הקדשה הם מתנה מרגשת ומיוחדת לציון אירועים מיוחדים ואבני דרך משמעותיות בחיים.

יתרונות של עט בעיצוב אישי
– מיתוג וקידום העסק – עסקים אשר רוצים להגדיל את כמות הלקוחות שלהם משקיעים לא מעט מחשבה וכסף בשיווק יעיל. אחת הדרכים היא לחלק ללקוחות ולספקי השירות עטים עם הדפסה של לוגו החברה. בדרך זו, הם מפיצים את השמועה לכל עבר וגם מעניקים מתנה שימושית לכל מי שמשתמשים בשירותיהם. זו מתנה שנשמרת לאורך זמן רב, מביאה תועלת למי שקיבלו אותה ועושה עבודת שיווק מצוינת.
– מתנה אישית – עט עם הקדשה היא מתנה אישית ומרגשת. אפשר להעניק אותה לאנשים שמקבלים קידום בעבודה ועוברים לתפקיד חדש, עובדים חדשים שנכנסים לעבוד בחברה או בארגון, עובדים ותיקים שפורשים לגמלאות, עובדי חברה שיוצאים לרילוקשיין ועוד. עט עם כיתוב יכול להתאים גם בתור מתנה למורים לרגל סיום השנה, לתלמידי י”ב שנפרדים מבית הספר, למפקדים בצבא ועוד.

רעיונות לחריטה על עטים
ישנם סוגים שונים של עטים אשר ניתן לחרוט עליהם כמו עט כדורי, עט ג’ל, עט דיסק און קי ועוד. הקדשה אישית יכולה להתאים כמעט לכל אירוע שבו מבקשים לרכוש מתנה עם נגיעה אישית.
– ברכה של בן או בת הזוג לרגל פתיחת עסק או עבודה חדשה.
– ברכה אישית ליום הולדת, בר או בת מצווה, גיוס לצבא, מעבר דירה ועוד.
– הקדשה והוקרה אישית לעובדים המצטרפים לחברה או מקבלים קידום בתפקיד.
– עט מעוצב עם הקדשה לרגל יציאה לגמלאות או פרישה מהעבודה.

דגשים בבחירת מקום לקנייה של עטים מעוצבים
– חריטה עמידה – ישנם מקמות רבים שבהם ניתן להזמין עטים בחריטה אישית מכל סוג שהוא אולם חשוב להקפיד לבחור מקום שהחריטה שהוא מציע היא עמידה ומחזיקה לאורך שנים ושומרת על נראות מיטבית.
– איכות העטים – מומלץ לבחור חנות המספקת עטים מתוצרת מובחרת ובאיכות גבוהה. עט הוא חפץ הנמצא בשימוש אינטנסיבי ולכן חשוב לבחור מקום שהעטים בו ידועים באיכותם הגבוהה.
– שירות אמין ומסור – כאשר באים לרכוש מוצרים בוחנים פרמטרים שונים וביניהם גם השירות. אנשים אוהבים להיכנס למקום המציע שירות אמין, מקצועי ומסביר פנים ולכן, זהו שיקול חשוב נוסף בבחירה של מקום מתאים לרכישה.

כמה עולה עט עם כיתוב או הקדשה?
התשובה לשאלה זו תלויה במספר פרמטרים. כמות העטים שמזמינים, סוג העט ומה בוחרים לחרוט עליו. לכל אחד מהפרמטרים הנ”ל יש השפעה על המחיר ולכן מומלץ ליצור קשר עם בית העסק ולקבל הצעת מחיר מדויקת ומפורטת.

דפוס כזה אני רוצה – מוצרי פרסום ודפוס דיגיטלי
בית הדפוס שלנו פועל משנת 2014 ומעניק שירות לחברות גדולות, עסקים בינוניים, עסקים קטנים ולקוחות פרטיים. אנו מתמחים במיתוג מוצרי פרסום שיסייעו לכם בשיווק העסק ויהפכו אתכם לייחודיים בעיניי הלקוחות.
בין שלל המוצרים שלנו תוכלו למצוא עטים בעיצוב אישי, תיקים, בקבוקים, מחברות ופנקסים, חולצות, כובעים, לוחות שנה ועוד. אנו מעניקים שירותי דפוס למגוון מוצרים כגון תמונות פוטו באיכות גבוהה, קנבסים, מדבקות, שמשוניות, רולאפים, קאפות, ספרים, חוברות ועוד.
השירות שלנו הוא מקריית שמונה ועד אילת והצוות המקצועי והאדיב שלנו ישמח לעמוד לשירותכם.
לפרטים נוספים מוזמנים ליצור אתנו קשר בטלפון 072-2555245.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
דילוג לתוכן