חץ חדש-01

בקבוק תרמי מנירוסטה

בקבוק תרמי מנירוסטה

נירוסטה היא פלדת אל-חלד דקורטיבית ומבריקה העשויה מתרכובת של ברזל וכרום. בקבוק תרמי נירוסטה יכול לשמור על טמפרטורות של חום או קור למשך שעות ארוכות. השימוש בבקבוק טרמי גם ידידותי לסביבה מאחר ובמקום לצרוך בקבוק פלסטיק לשתייה, ממלאים בבית מים ושומרים על סביבה נקייה. ניתן להזמין בקבוק עם הדפסה אישית כמתנה לסיום שנת לימודים, גיבוש צוות עובדים ועוד. מומלץ לפנות אל בית הדפוס על מנת לקבל הצעת מחיר מפורטת להדפסות על בקבוק.

רשימה חלקית של בקבוק תרמי מנירוסטה
– בקבוק תרמי עם ציפוי קרמי פנימי – יכול להכיל 1 ליטר של נוזל חם או קר, עשוי נירוסטה עם בידוד כפול בוואקום והציפוי קרמי שלו מעניק תחושה נפלאה בכל לגימה. עמיד למשך שנים וניתן לניקוי בקלות רבה. ניתן להזמין בצבע שחור או מנומר.
– תרמו סטנד – בקבוק מעוצב עם דופן כפולה לשמירת הטמפרטורה לאורך זמן. לבקבוק ידית נשיאה המשמשת כמעמד לסמארטפון, הוא יכול להכיל חצי ליטר ויש לו חבק סיליקון לאחיזה נוחה.
– בקבוק תרמי “קפסולה” – בקבוק אופנתי, נוח לשימוש, במגוון צבעים טרנדיים. מתאים לטיולים, ספורט, נסיעות ועוד. מכסה הבקבוק משמש ככוס, הוא עמיד לנזילות ואטום לחלוטין. שומר על קור למשך 24 שעות ועל חום למשך 12 שעות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
דילוג לתוכן